onsdag 17. september 2008

Lange lister

Da har jeg endelig fått lagt ut både roseliste og hostaliste. Jeg liker å ha oversikt over saker og ting
Hostalista ble lang, men det får ikke hjelpe
Når en har så mange hosta, så er sånne oversikter gull verdt. Har lista i excelformat på pc, men det kan være greit å ha den flere steder.

I går fikk jeg "brukt" opp flere stein. Bestemte meg for å kante det første store hostabedet jeg lagde. Der har jeg en kant av trykkimprignert tre. Den er der fortsatt, men er nå "tryllet" bort
Jeg så sola så vidt nå, så det kan jo hende den titter litt mere frem utover dagen. Det har vært så grått og trist vær i det siste, at nå hadde det passet med sol!

2 kommentarer:

  1. Den Hosta lista di var laaaaaang med mye lekkert ;-)

    SvarSlett
  2. Ja Aud, den ble lang med alle linkene dessverre. Men da kan alle se hvordan de ser ut. Jeg vet det jo allerede ;)

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...