lørdag 4. oktober 2008

Lest i Aftenposten og A-Magasinet denne uken

Min mann abonnerer på Aftenposten, og den får han stort sett lese i fred. Men her om dagen sto det en interessant artikkel om BBC sin satsing på Norge. Fra 1. desember vil alle som har Canal Digital mange nye kanaler. Gleder meg til det, og kanskje det blir noen flere hageprogrammer derfra? Jeg lever i håpet!

Men tilbake til Aftenposten som jeg liker som avis, men det er bare at selv om den er blitt tabloid så er den fortsatt for "tung" å lese for meg med alle boligannonsene fra Oslo og omegn. Men hver fredag er det et høydepunkt, for da kommer A-Magasinet. I går så sto det en artikkel om Life After People som jeg så på tv her i vinter. Jeg skrev om det på hagegal også, men det er jo ikke alle som har Canal Digital og History Channel hvor denne gikk. Men nå kan det altså leses om dette i A-Magasinet som kom i går. Bare så det har sagt, jeg har ingen eierinteresser i Aftenposten

2 kommentarer:

  1. Åh ja, det var gode nyheter. Det at vi som har Canal digital får flere programmer fra BBC. Jeg savner Gardeners World, kanskje kan vi få se det nå? Det hadde vært noe det.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg krysser også fingrene for at det blir flere hageprogrammer. Det hadde vært noe, ja! : )

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...