søndag 14. desember 2008

Søndagstanker

Min far ble lagt inn på sykehus i går. Han skal undersøkes i morgen, og så får vi håpe at de finner ut hva som er årsaken til smertene hans. Jeg skal dra å besøke han i morgen, selv om jeg gruer meg. Jeg kan ikke fordra å besøke folk der, bortsett fra på fødeavdelingen da. Da er det jo en hyggelig begivenhet, ellers ikke. Det er så vondt å se han så hjelpeløs, for han har alltid vært den som har hjulpet meg og stilt opp hvis det har vært noe. En blir forberedt på dette gjennom mange år når foreldrene blir gamle, men det hjelper ikke. Jeg vil ikke at det skal være sånn...
Foreldre er noe en tar som en selvfølge, for de har jo alltid vært der. Dette er noe alle vil oppleve før eller siden, men det gjør vondt okke som.
Jeg får bare håpe på det beste, slik at han blir bedre av sykhusoppholdet og kommer hjem med mindre smerter.

6 kommentarer:

  1. Det er aldri hyggelig med sykehus, nei. Og det er noe spesielt når det nærmer seg jul, like trist uansett, men... Håper de finner ut noe. Tenker på deg.

    SvarSlett
  2. Klem. Jeg håper det går bra og at de finner noe som kan fikses på.

    SvarSlett
  3. Selv om man er forberedt på at helsa kan komme til å skrante når foreldrene trekker på åra, så er det ikke så lett å takle. Håper de finner ut av det og at han kommer hjem til jul. Stor klem til deg.

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige klemmer :)

    SvarSlett
  5. Trøsteklem fra meg også Marit. Håper inderlig at de finner ut av hva det er, og at han blir kvitt smertene.

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...