onsdag 30. desember 2009

Nytt kattestativ

Veslepus og Zafir i nytt stativ

Her før jul bestilte jeg nytt stativ til kattene. Da måtte jeg jo ta bilde kattene. Vi har hatt diverse stativer av ymse kvalitet, men fellesnevneren for de alle er at de har gått i stykker alle sammen. Billige, men dårlige.
Min bror kjøpte en gang et stativ på en katteutstilling, og det har han hatt i fem år og det er like fint. Så jeg fikk endelig bestilt et av samme produsent, og som dere ser så tok kattene stativet i bruk med en gang. De elsker å ligge oppe i "hengekøyene". Stokkene er skikkelig kraftige, og tåler å bli brukt til å kvesse kløa på!
Ellers holder det seg meget kaldt her, og jeg er nå sjeleglad for all snøen som ligger oppå plantene ute. Jeg måkte meg vei til drivhuset i dag og leste av gradestokken som viser laveste temperatur. Den sto på minus 24,4... Vedovnen er omtrent glødene, og det er bare å fyre som en gal. De melder om at kulda skal holde seg minst i en uke. Huttemegtu...

5 kommentarer:

  1. For et flott stativ! Kan skjønne at pusene koser seg der :) Har planer om å ordne et stativ selv, men har ikke kommet så langt ennå. Lurte faktisk på om jeg skulle driste meg til å lage et selv :O

    Kaldt? Jepp, kjenner til det :P

    SvarSlett
  2. Mari, det går helt sikkert an å lage et stativ til katter selv! :)
    Lykke til med forsøket!

    SvarSlett
  3. Ja der ser det ut til at de koser seg ja :)
    Ønsker deg en deilig avslutning på julen og jeg ønsker deg et Godt Nyttår!

    SvarSlett
  4. Takk for det, Assa! Godt nyttår til deg også :)

    SvarSlett
  5. Fint stativ. Hvor kjøpte du det?

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...