fredag 11. mars 2011

Sen postgang...

Jeg bestilte noen få frø fra Plant World for tre uker siden, og først i dag kom de i postkassa. Ser flere andre klager på lang tid fra andre frøfirmaer i England også. Har de begynt med trenering av utenlandske kunder? En kan jo begynne å lure... I hvertfall fikk jeg i dag de etterlengtede Viola koreana frøene, så i morgen skal jeg så de.

Etter å ha sett i Tyra sin blogg, så ble jeg så inspirert til å prøve meg på å "cartoonisere" noen bilder.

                                                Dette er en Iris germanica

                         Her er en opiumsvalmue som har blitt "omtegnet"

6 kommentarer:

  1. Så först headingen av Hosta och nu detta. Det blir ju jättefina bilder :)

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder!

    SvarSlett
  3. Mia, ja jeg synes det var veldig morsomt å prøve dette for moro skyld. Jeg likte godt hostabladene etter forvandlingen.

    SvarSlett
  4. Fine billeder, især valmuen blev flot.
    Har hørt andre klage over, at postgangen fra England er langsom i øjeblikket.

    Hilsen Ina

    SvarSlett
  5. Ina, ja det er mange som har opplevd at det tar lang tid med post fra England. Jeg lurer på hva det kan komme av, for det har ikke vært sånn tidligere.

    SvarSlett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...