torsdag 23. august 2012

Internettproblemer...

I går ble det som yr.no sa for en  gangs skyld. De har meldt om tordenvær i hele sommer, og i går ettermiddag slo det til. Det kom et kraftig lyn og det smalt rett etterpå. Rett etter det forsvant internett, og siden har det vært sånn. I dag er jeg på besøk hos mine foreldre som heldigvis  har nettforbindelse. Jeg håper at Telenor får opp farten, for jeg føler meg helt utafor uten nettforbindelse. Jeg ringte de i sted, og det var ennå ikke rettet. En stor teknisk feil får jeg oppgitt som  årsak. Kan det ta så lang tid da? Det er snart et døgn siden...

Jeg håper at jeg er på nett igjen i ettermiddag. Ha en fortsatt fin dag!

20 kommentarer:

  1. Usj, ingen nett = veldig ille.
    Trøstende klem fra Tua.

    SvarSlett
  2. Lun och tordenvaer - och inget internet. Ragnarök!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvarSlett
  3. Huff, å väre uten internett nå til dags er ikke göy:-(
    Håper de får ordnet det snart!
    Klem Nora

    SvarSlett
  4. Kjedelig med internettproblemer. PC-en er det eneste jeg tar ut kontakten på når det tordner...

    SvarSlett
  5. Nogen gange er det fint med nogle dage uden TV og internet :) men håber du snart er online igen :)

    SvarSlett
  6. Jeg får helt abstinenser nått nettet er nede.. Har selv løp opp og ned og tatt av nettkobling og data pga heftig lyn og tordenvær siste dagene. Men når det er hos leverandøren problemet ligger, ja du får gå ut i hagen så lenge?! Håper det går fort!

    SvarSlett
  7. Håper de klarer å ordne det rimelig kjapt. Her har vi også hatt både regn, lyn og torden de siste dagene, men heldigvis ingen skader hos meg.

    SvarSlett
  8. Huff, så kjedelig og ikke ha nett. Skjønner veldig godt hvordan du har det. Håper det ordner seg snart!

    Klem

    SvarSlett
  9. Huff, så kjedelig! Vi har gjort oss så avhengige av internett at vi går i sirkel når det er borte! Jeg husker for et par år siden, vi hadde en venn til å grave opp noen svære røtter. Da han var ferdig og var reist, oppdaget vi at internett var borte, og at mannen med gravemaskin hadde gravd over kabelen.....Men vi er så heldige at vi har bår med eget nettverk (Ice.net), så det var bare å hente det, så var vi på nett igjen :)
    Håper det ordner seg snart!

    SvarSlett
  10. Tråkigt att du har problem med nätet. Hoppas det löser sig snart.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvarSlett
  11. Så kjedelig å ver nettlaus. Håper det snart er i orden igjen.
    Ha det fint så lenge.

    SvarSlett
  12. Det er da trist at du har problemet med dit net.
    Ønsker dig en god dag:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  13. I am waiting for next nice stories. I am greeting

    SvarSlett
  14. Äsch, så trist, hoppas du snart får nätet tillbaka:)

    SvarSlett
  15. Kjedelig med datatrøbbel. Internett er noe man fort savner!

    SvarSlett
  16. Hoppas det ordnar sig snart med nätet.

    SvarSlett
  17. Rigtig træls når man har problemer med nettet.
    Håber dusnart er på igen.
    Ha´ en god søndag.

    SvarSlett
  18. Takk for alle hyggelige meldinger fra dere alle. Ja, det er kjempekjedelig når en ikke har netttilgang det er helt sikkert.

    SvarSlett
  19. Hej Marit
    Håber snart at du får løst dine internetproblemer.
    Ønsker dig en god aften:)
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Hanne Bente! Ja, nå håper jeg at det skal være i orden. Klem Marit

      Slett

God jul eller var det god påske?

 Vi er så heldige her nå for værgudene ombestemte seg brått angående våren. Snøen har lavet ned i to dager her, men heldigvis så blir det ik...